درخشش

یادداشت های سعید کریم پور

درخشش

یادداشت های سعید کریم پور

بسم الله الرحمن الرحیم
من سعید کریم پور دانشجوی دکتری رشته الهیات (شاخه ادیان و عرفان) علاقه مند به تحقیق و مطالعه در زمینه تاریخ ادیان هستم و این وبلاگ را برای اطلاع رسانی در زمینه کتابهای خود و برقراری ارتباط بیشتر با محققان و پژوهشگران این حوزه ایجاد کرده ام. از نظرات و نقدهای سازنده دوستان استقبال می کنم و آن را موجب ارتقاء سطح آگاهی خود و جامعه پژوهشگران کشور می دانم.

آخرین نظرات
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۱۴

تاریخ ارامنه ایران

تاریخ ارامنه ایران در قرن هفدهم میلادی

مؤلف کتاب، وازگن س. غوگاسیان، پژوهشگر بنام ارمنی و دانش آموخته دانشگاه کلمبیای آمریکاست که سالها مسئول بخش اداری کتابخانه کلیسای وانک در جلفای نو و کتابخانه ماتناداران در ایروان و مدتی هم استاد دانشکده الهیات جاثلیقیه کیلیکیا در لبنان بوده است. مجموعه ارزشمند اسناد و اطلاعات تاریخی که او طی بیست سال سفرهای پژوهشی به کشورهای مختلف جمع آوری کرد بنیانی برای کتاب حاضر گردید که متن اولیه آن رساله دکترای وی در دانشگاه کلمبیا در سال 1995 میلادی بوده و ویرایش فعلی آن که از سوی دانشگاه پنسیلوانیا در زمره یک مجموعه از کتابهای مطالعات ارمنی شناسی منتشر شده بهترین و کاملترین منبع تاریخی در این زمینه محسوب می شود. غوگاسیان در پایان این کتاب مجموعه ای از اسناد قدیمی ارمنی را نیز ارائه داده که اغلب آنها برای نخستین بار است که انتشار می یابند. ترجمه فارسی این کتاب را انتشارات امیرکبیر در سال 1393 منتشر کرده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۹
سعید کریم پور

تاریخ ارامنه غوگاسیان

نظرات  (۲)

۲۹ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۵۲ محمد نورالهی
برادر ارجمند سلام و درود بر شما
چاپ این کتاب را به شما تبریک میگویم.
مطمئناً این کتاب نیز چون دیگر کتابهای شما اثری ارزشمند است.
اما کاش در مورد مفاد و موضوعات کتاب توضیح بیشتری میدادید.
بدرود
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۰۵ سعید کریمپور
سلام برادر عزیز، و ممنون از پیام محبت آمیز شما. کتاب هم اکنون در دسترس همگان است، و البته شما نیز به زودی نسخه ای از آن را در اختیار خواهید داشت.
بدرود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی