درخشش

یادداشت های سعید کریم پور

درخشش

یادداشت های سعید کریم پور

بسم الله الرحمن الرحیم
من سعید کریم پور دانشجوی دکتری رشته الهیات (شاخه ادیان و عرفان) علاقه مند به تحقیق و مطالعه در زمینه تاریخ ادیان هستم و این وبلاگ را برای اطلاع رسانی در زمینه کتابهای خود و برقراری ارتباط بیشتر با محققان و پژوهشگران این حوزه ایجاد کرده ام. از نظرات و نقدهای سازنده دوستان استقبال می کنم و آن را موجب ارتقاء سطح آگاهی خود و جامعه پژوهشگران کشور می دانم.

آخرین نظرات

محمّد(ص) در کتابهای مقدس هندو، ترجمه کتابی است از دو دانشمند هندو به نامهای دکتر وِد پرکاش اوپادهی و پروفسور آشیت کومار بنداوپادهی. این دو دانشمند با آنکه مسلمان نیستند اما در این کتاب به درستی نبوّت پیامبر اسلام حضرت محمّد(ص) گواهی داده و اعتراف کرده اند که نشانه های آن حضرت در کتابهای مقدس آئین هندو آمده است. از ویژگی های مهم این کتاب، نکات زبان شناسی فراوانی است که دو دانشمند فوق به عنوان دو استاد متخصص در زبانهای باستانی هند در آن آورده اند. این کتاب کوچک اما ارزشمند را انتشارات راه ابریشم در سال 1390 منتشر کرده است.


محمد در کتابهای مقدس هندو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی